Author Topic: lopen vaak de goede  (Read 17 times)

xiaoxiangyu

• Hero Member
    • View Profile
lopen vaak de goede
« on: August 11, 2017, 10:04:03 AM »
Veel gekruide lopers weten al wat ze willen in een lopende schoen, en zullen natuurlijk kunnen uitzoeken welke schoenen voor hen werken en wat niet. Echter, weten wat u wilt onvermijdelijk een zekere mate van trial en error, en soms een beetje verdriet. Hier zal ik proberen om u te helpen de trial and error deel over te slaan en rechtstreeks naar het leuke deel over het rennen te gaan.

Eerst en vooral zal ik beginnen met te zeggen dat er schoenen zijn die gewoon niet voor u zijn, ongeacht hoe u zich aanpast en laat uw voeten gebruik maken van het fit en voelen. Bijvoorbeeld, ik Nike Cortez Mujer hou van de look van de Nike Lunarspider R-serie schoenen, Ralph Lauren Shirts maar deze schoenen werken nooit voor mijn voetvorm en mijn lopende stijl. Ten tweede moet u beseffen dat verschillende schoenen zijn ontworpen met verschillende typen in het achterhoofd. Ten derde is er geen ding dat één merk synoniem is voor een bepaalde stijl of schoenvorm. Bijna alle grote merken dragen een groot aantal modellen om tegemoet te komen aan een breed scala aan voetstijlen en lopende stijlen.

Met dat in gedachten is het eerste wat jezelf afvraagt, 'wat voor soort runner ben ik?' Belangrijke overwegingen zijn je gewicht, je kilometers, hoe snel je loopt, het terrein waar je mee loopt, en ten slotte speciale overwegingen zoals het rennen Stijl, voet type en verwondingen in het verleden. Ik zal deze punten aanpakken in dit artikel, maar eerst kijken we naar de 4 brede categorie?n hardlopen.

Hoe ver en hoe vaak je loopt Adidas Ultra Boost Donna maakt een groot verschil voor wat voor schoenen je moet Adidas Superstar Heren kijken. De duurzaamheid van een schoen is afhankelijk van twee hoofdkenmerken: a) de dikte en stevigheid van de middelzool, en b) de eigenschappen van de buitenzool. Lopende schoenen kunnen alleen functioneren als ze zijn ontworpen om zowel de middenzool als de buitenzoolintegriteit te behouden. Als een van hen mist, dan is het tijd om nieuwe schoenen te krijgen.

Hoe dikker de middelzool, hoe groter het vermogen om de krachten te absorberen, en dus hoe langer het zal duren. Bovendien zal een vaste (d.w.z. dichtere) tussenzoolverbinding in het algemeen langer duren dan een zachtere. Schoenfabrikanten lopen vaak de goede lijn tussen de duurzaamheid en de zachtheid van de schoen.

Een voorbeeld hiervan is de zeer populaire Saucony Kinvara. De Kinvara is een zeer populaire marathonraceschoen, Nike Air Max 2017 Donna omdat het lichtgewicht is (lichter dan bijvoorbeeld Adidas Zx 700 Femme een Adidas Adios Boost), en heeft een zachte voetenzool. Het nadeel is dat deze schoen niet erg lang voor de middenzool "sterft", omdat de Kinvara een relatief dunne laag zacht middelzoolschuim heeft.