Author Topic: Air Jordan 6 vil tage  (Read 9864 times)

gege

• Guest
Air Jordan 6 vil tage
« on: June 20, 2014, 08:40:31 AM »
The air jordan 6 "History of Jordan" er en opmærksomhed sensationsprægede sneaker, der har haft alle taler. Den klassiske Air Jordan 6 vil tage på en helt rød overdel med sorte og grønne accenter på tungen og hæl. Komplimenteres med en hvid mellemsål, det overordnede design er forbløffende. For at afslutte det udseende af, den indvendige foring er udstyret med forskellige designs, at alt betalings hyldest til forskellige anerkendelser i GOAT karriere. Selv om der ikke er nogen specifik udgivelsesdato endnu, stay tuned til KoF, som vi holder dig opdateret.

Kongen af ​​komedie Dave Chappelle er tilbage fra pause. Selvom han ikke kan vende tilbage med Dave Chappelle show på Comedy Central, er han stadig at fortælle vittigheder i en stor måde. I går begyndte den første af 9 datoer på den berømte Radio City Music Hall i New York, som er hans største platform, han har været på til dato. Hvilken bedre sko til at bryde ud for en legendarisk etape end air jordan 4?

Jeg synes, det er utroligt, hvordan visse air jordan 5 er blevet lidt af en luksus sko på grund af den historie knyttet til dem. En naturlig historie ingen anden sneaker linje nogensinde vil være i stand til at replikere. Under fremtidige shows på Radio City Music Hall Dave Chappelle vil have et orkester 40 piece udføre med Nas, Janelle Monae, The Roots, og meget mere. Hvis du er i New York eller i en nabostat, jeg foreslå du gå få fat i en billet lige nu.

Hvis der stadig var camp outs ville jeg være på min vej ud af døren nu for denne ene. Jordan Brand endelig falder air jordan 11 "Black Toe", jeg gætte perfektion eksisterer, der kombinerer læder hele midten og tå dækket i en glat sort ruskind og let blonde teknologi. Nogle udgivelser, du nødt til at have en vis mængde af påskønnelse og "Black Toe" er afgjort en af ​​dem. Ingen officiel udgivelsesdato endnu, men en sommer release har cirkuleret stay tuned for mere information.

The Air Jordan 1 KO eller AJKO, er indstillet til at returnere dette efterår, og det er at hoppe ind på Jordan "Sport Blå Pack", ved siden af ​​Air Jordan 6 Retro "Sport Blue", air jordan 13 Retro "Sport Blue", og Air Jordan 3 Retro "Sport Blue". Den "Sport Blue" Air Jordan 1 KO har en meget lignende layout til den legendariske Air Jordan 1 "Royal" med en sort trim omkring en sport blå krop. I 2015 vil Jordan Brand bringe tilbage Air Jordan 10 "Chicago" efter en lang fravær på tre år *. Nu personligt, har Air Jordan 10 ikke rangerer blandt mine favorit Jordans nogensinde, men "Chicago" colorway er meget speciel for mig, men kun hvis det er gjort rigtigt.