Author Topic: uitverkoop als deze vanda  (Read 11 times)

yaya2017

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 86
    • View Profile
uitverkoop als deze vanda
« on: November 14, 2017, 07:14:42 AM »
Het oproepen van een favoriete sneaker voor kinderen is voor de meeste mensen gemakkelijk. Of het nu een Air Jordan Nike Air Max 90 Womens Pink XIV- of Airwalk-skateschoen is, er is altijd één nostalgische cop begraven in de nissen van de geest die de rest overschaduwt. Het is een feit dat merken zich maar al te goed bewust zijn, en je zou gemakkelijk een boek kunnen schrijven over de relatie tussen schoenconsumentisme en nostalgie. Hoe dan ook, zelfs Nike Dunk Sky High Femme als je de oververzadigde retro-markt de afgelopen tijd moe bent geworden, komt er af en toe een project langs dat gewoon goed aanvoelt. Tenzij je onder een steen hebt geleefd, weet je dat stevige en niet-conventionele sneakers zijn overal nu. Van Balenciaga's Triple S tot de nieuwste YEEZY "Wave" -runner van Kanye West, opzichtige silhouetten zijn volledig doordrongen van modekringen. Verderop in de voedselketen zijn ook sportmerken in actie gekomen, waarbij FILA en New Balance succes hebben met atypisch bolvormige silhouetten. Nike Air Max 90 Womens Black Nike heeft natuurlijk ook de golf niet gemist, zijn flamboyante catalogus uit de jaren 90 bestormd en stevige basketballstijlen zoals de Air Shake Ndestrukt en Air More Uptempo teruggebracht. Als de alomtegenwoordige Air Max 97 een geweldig succes is gebleken, is de beslissing om de Air More Uptempo nieuw www.mariepesenti.fr leven in te blazen, is meer verdeeldheid gebleken. Zeker, de samenwerking met Supreme is mogelijk uitverkocht (dat was echter nooit twijfelachtig, laten we eerlijk zijn), maar veel sneakerheads interpreteerden het voltooide artikel als een gemiste kans. In-house releases zijn ondertussen minder populair gebleken, met de meeste kleurstellingen (het OG zwart-witmodel een uitzondering) die op de planken bleven zitten. In plaats van het Uptempo, als Nike absoluut een luid en aandachtig veeleisend model moest terugbellen om overeen Adidas Superstar Femme Gris te stemmen met de tijdgeest, hadden ze een nucleaire optie die erop wachtte om te worden gebruikt.

Uitgebracht toen de wereld 17 jaar geleden de millenniumgrens overschreed, was hier een sneaker die niets leek op iets dat ervoor was gekomen. Toen tv-nieuwskanalen hun agenda's pakten met het verhaal van Nike Air Pegasus 89 Dámské Y2K, leek de Shox de perfecte belichaming van deze tijd: opwindend, zelfs intimiderend om naar te kijken. Als tienjarig kind herinner ik me nog steeds dat ik die lente-achtige kolommen voor het eerst zag en dacht: "Wat zijn die." Natuurlijk, de Foamposite was er al een paar jaar op dit punt - een bonkers op zoek naar schop op zichzelf - maar dit was iets anders helemaal; dit was een volgend niveau, inspecteur Gadget. Het was Sergio Lozano, ontwerper van de Air Max 95, die een sleutelrol speelde bij het verzinnen van het uitgeholde Moncler Coats Mens achterontwerp van de schoen. Een eerste in zijn soort, het Shox-systeem - ge?nspireerd op Formule 1-auto's - absorbeerde de impact van de hiel voordat het terugkeerde, waardoor de drager extra kracht naar de volgende pas konaliseren. Met de huidige dominantie van Boost is het gemakkelijk om dergelijke Nike Air Max 90 Donne Nero technologie als vanzelfsprekend te beschouwen, maar Nike beschreef de ontwikkeling destijds als "revolutionair" en het duurde niet lang voordat ze de vreemd uitziende buizen over de hele linie begonnen te rollen. Op de Olympische Spelen van 2000 in Sydney werd de Amerikaanse basketbalster Vince Carter de offici?le posterjongen van de Shox, die hen debuted voor de hoofdrol in deze hoogst verontrustende, MDMA-verbogen commercial. Maar voor alle Nike's bravoure bleef het publiek minder overtuigd, en de veren eens geprezen als revolutionair werd al snel nieuwheid. Tegen het midden van de jaren '00, toen 'hoofden lichtere, meer gestroomlijnde ontwerpen begonnen te begunstigen, waren de enige mensen die nog steeds schokken droeg bros, Dr. House en Jerry Seinfeld. Nike heeft onvermijdelijk de geest gegeven en geleidelijk de Shox Adidas NMD Mujer Rosa uitgefaseerd, in plaats daarvan zijn aandacht verlegd naar technologie?n zoals Flyknit en Lunarfoam. Tegen 2009 was de revolutie voorbij, met de ooit gewijde kicks in de verkooppunten in het hele land voor slechts $ 29,99.

Vandaag de dag wordt het idee van Shox-demping voor de lente gegroepeerd met andere mislukte of achteraf onverantwoorde sneakertechnologie?n die nog steeds een nostalgisch snaar raken, zoals Reebok's Pump-technologie, vervolgens het reagerende ontwerp van Nike, de luchtdruk en zelfs de PUMA RS-computerschoen. als een extreem voorbeeld. Maar 17 jaar later, en het sneakerlandschap is duidelijk anders. In 2014 kwam Shox opnieuw kort op de radar, maar misschien was Nike een paar jaar te vroeg (wie zou gokken tegen deze uitverkoop als deze vandaag wordt uitgebracht)? Op de New York Fashion Week SS18 in september, zagen Nike Black Friday Sales onze onverschrokken streetstyle-fotografen meer dan één paar Shox in de straten van Manhattan, terwijl Sean Wotherspoon, die op dit moment met Nike aan zijn eigen retro-project werkte, een screenshot van de straten in Manhattan uploadde schoenen op NikeiD samen met het bijschrift: "2017 Shox komen terug, net Adidas Superstar Femme Fleur als middelbare schooldagen!" Wotherspoon's citaat zou profetisch zijn, zoals Michael Spillane, Nike's president van product en categorie?n, vorige maand bevestigde: "We brengen de Shox terug , een model met een onge?venaard voortstuwend gevoel en een opvallende esthetiek. "Voor" opvallende "esthetiek, zie ook:" batshit crazy ". In 2017, het jaar waarin het weer cool is om Von Dutch hats en Sketchers te dragen.