Author Topic: zeggen dat ze de beste Griekenland shirts  (Read 6 times)

lahahax26

• Newbie
  • *
    • View Profile
zeggen dat ze de beste Griekenland shirts
« on: December 07, 2017, 03:54:36 AM »
Chelsea-trainer Conti drong er bij de club op aan om de tijd te grijpen en twee kernspelers Ajar, Qutuwa, voltooien het contract, volgens Conti heeft Azar zijn hoogtepunt niet bereikt, er is nog steeds ruimte voor verbetering.

Azar en Courtois twee Belgische spelers is een absolute hoeksteen van Chelsea, is een stand doelman positie, een lijn van de aanval is absoluut aas, Courtois huidige contract loopt af in 2019, terwijl Azar Het contract loopt af in 2020. Beide zijn populaire spelers op de transfermarkt, vooral Real Madrid hoopt Chelsea's Gemini te introduceren.

Conti de verklaring, de twee hoop om te vernieuwen Chelsea opvoeren, "club voor twee mensen begrijpen het belang van het team, ik Griekenland shirts denk dat de speler zelf is ook graag blijven spelen voor het team, en de spelers op hun makelaars of mid-seizoen onderhandelingen, dit is normaal. ik hoop dat Courtois kan het contract voor het einde van het seizoen te ondertekenen. Als je het mij vraagt ​​hoe om te Real Madrid shirts kijken naar deze twee spelers, ik zou zeggen dat ze zijn zeer enthousiast om een ​​nieuw contract te ondertekenen, maar met hen te praten vernieuwing, is het de verantwoordelijkheid van de club. naar mijn mening, ze zijn zeer goede spelers, maar er is nog veel ruimte voor verbetering, ze zijn erg jong, ik hoop dat ze kunnen blijven. "

Azar recente goede vorm, in de wedstrijd tegen Newcastle, Belgische geënsceneerde twee keer gescoord voor het team om te keren ekster Legion te helpen, en in de laatste 10 wedstrijden, scoorde acht goals Azar, de staat is uitstekend.

Met het oog Conti, Azar heeft nog niet zijn hoogtepunt bereikt, "Ik denk niet dat Azar heeft zijn hoogste niveau bereikte, hij heeft nog steeds veel ruimte voor verbetering, hij is nog erg jong. Voor hem is het huidige het allerbelangrijkste is Spanje shirts om hard te trainen in elke training, zodat hun vooruitgang en een hoger niveau te bereiken. alleen je hebt de Golden Globe, Champions League,  WK, kun je zeggen dat ze de beste te bereiken. World Cup zeer hoog niveau van de concurrentie in de World Cup, kunt u genieten van de show hun wil om te bewijzen dat hij een topspeler. voor ons allemaal, het WK is een geweldige kans om hun eigen niveau aan te tonen. "

Conti's woorden uit het oogpunt, hoopt hij Engeland shirts de twee Belgische spelers kunnen op lange termijn verblijf op Stamford Bridge, immers, zij zijn de pijlers van de Blues.