Author Topic: Pandora Bright Ornament 2017 charme anmeldelse  (Read 18 times)

Dorothy F. Cashman

• Newbie
  • *
    • View Profile
    • http://www.italiapandorashop.com/
Pandora Bright Ornament 2017 charme anmeldelse
« on: December 07, 2017, 08:31:22 AM »
Charmen ser ud som en smuk juvelkugle, udsmykket i rød emalje og klare CZ'er, pandora charms billig med en sølvbue til afslutning. Emaljen har en rigtig smuk, gennemsigtig kvalitet - den er lys rød, men den glansede finish giver den en mere elegant kvalitet.

Selvfølgelig, hvis du er i USA, er en af ​​de vigtigste drag til denne perle den ret spektakulære emballage. Pandora USA slog sammen med Radio City Rockettes i år, og til ære for foreningen har de rebranded Bright Ornament som "Rockettes charm". Den leveres pakket i en smuk rød og sølv ornament gaveæske, som matcher stilen af ​​charmen selv. ^ ^ Dette er ikke tilgængeligt i andre regioner, dog ikke Canada.

pandora charms udsalg NA har historisk set altid været fantastisk til at lægge udpakket udgave med begrænset udgave, tilbud og andre små ekstrafunktioner, der er perfekte til at lave en eksklusiv udgivelse, og det synes lidt mere specielt - jeg har aldrig forstået, hvorfor andre regioner ikke følger deres bly oftere. Det er en skam, at dette ikke var på tilbud med charmen andetsteds.

Jeg havde troet, at denne boks var porcelæn, men det er faktisk metal - det fastgøres med en magnet. Opadrettelsen af ​​dette er, at det sandsynligvis vil være mere holdbart, hvis det skulle falde ud af dit træ. Jeg hænger aldrig mine Pandora porslinsjulepynt, da jeg har en rædsel af dem, der falder og knuser i stykker!

Styling

På trods af al den festlige markedsføring og branding bruger jeg faktisk ikke mit lyse ornament i et jule design! Faktisk går det på mit asiatiske / CNY armbånd med sit livlige røde farveskema og pandora charms tilbud festlige æstetik. Dette er en af ​​mine eneste igangværende værker, der er udeladt fra min samling, og jeg nyder så godt at tilføje lidt mere efterhånden som nye asiatiske / røde perler frigives.

Den hvirvlende kombination af rød emalje og CZ minder så om årets CNY-charme, Dancing Lion, at du ikke kan undvære, hvis Pandora's designere blev inspireret af deres CNY-kollektion alligevel, når designe Bright Ornament!

pandora ringe Det passer smukt sammen med de andre asiatiske røde, og temaet for fest er utvivlsomt hensigtsmæssigt. Jeg vil tilføje den nye God of Fortune dangle til dette armbånd, når det kommer ud for Pandora CNY 2018 udgivelsen.