Author Topic: zijn omdat de zachte  (Read 52 times)

lasky1994

• Sr. Member
    • View Profile
zijn omdat de zachte
« on: March 13, 2018, 06:11:11 AM »
Ruwe grond biedt het risico om uw enkel te draaien, daar bestaat geen twijfel over. Maar de ongelijke grond die je lichaam uitdaagt, doet het ook goed. "Toen ik begon, viel ik gewoon de hele tijd door", zegt Holly. "Het was zo frustrerend omdat ik niet kon begrijpen waarom - ik was zo'n 'daisy cutter' zoals Asics Gel Lyte 3 Femme Bleu ze het noemen, ik Nike Air Max 2017 Femme heb geen echt hoge kniehoogte. Het grootste probleem was dat ik niet keek waar ik heen ging, dus ik anticipeerde niet op wat er aan de hand was. "

Je kunt je enkels versterken en de proprioceptie thuis verbeteren voordat je aan het hardlopen begint, evenwichtsoefeningen doen, zoals squats met één been op een kussen, maar Holly adviseert om er eenvoudigweg heen te gaan en het te proberen - en te proberen niet nerveus te zijn. "Als je struikelt en valt, word je gespannen", zegt ze. "Schakel gewoon uit en heb een beetje moed en laat jezelf gaan - het is moeilijk om iemand les te geven, maar het komt met ervaring."

TRAIL-RUNNING TROUBLE: "IK ZAL VERLOREN"
Zonder handige verkeersborden en netjes gerasterde straten, kan zelfs het rennen in een groot, bebost park je in waanzinnige kringen sturen, maar net als bij wegrennen Adidas ZX Flux Femme is de sleutel Asics Gel Lyte 3 Femme Noir van plan. Leer OS-kaarten lezen en zoek naar natuurlijke ori?ntatiepunten om u op weg te helpen. En als al het andere faalt, geniet dan van verdwalen - ga gewoon uit als u tijd te over hebt en nieuwe routes te verkennen. "Als ik genoeg tijd heb en ik een voetpad zie of zo, dan probeer ik het gewoon", zegt Holly. "Dat is wat zo geweldig is als je tijd hebt, misschien in het weekend. Als je met een kaart loopt, kan dit behoorlijk stoppen. "

Holly stelt voor om een ??groep lokale off-road lopers te vinden of, als je ergens anders heen gaat, een trailrace te vinden om te doen als een trainingsrun zodat je weg gemarkeerd wordt.

TRAILRUNNING STORING: "IK ZAL NIET GENOEG ZIJN"
Trail-terrein kan extra lastig te dekken zijn omdat de zachte ondergrond meer moeite kost om af te duwen, en je zult vaak extra heuvels vinden om op te werken. Hoewel Adidas Superstar Womens Blue dat in het begin Nike Air Max Classic BW Mujer misschien een beetje intimiderend lijkt, laat je overvallen thuis over snelheid en je zult merken dat je deze extra moeilijkheidsgraad in je voordeel kunt gebruiken. "Ik doe gymnastiek," zegt Holly, "maar ik moet zeggen dat off-road rijden de beste vorm van kracht en conditionering is. Je gebruikt zoveel verschillende spieren en je hebt veel minder kans om gewond te raken - tenzij je omvalt! In termen van spierbalans is het zoveel beter en bergop en bergafwaarts lopen is beter voor je uithoudingsvermogen en kracht. "